onsdag 5 oktober 2016

INREDNINGSUPPDRAG PÅ STUDIO KARIN - SÅ GÅR DET TILL



Hej onsdag! Ja, arbetsveckan flyger på, och jag har inte riktigt hunnit med bloggen. Men vi arbetar på med våra fina kunduppdrag i bakgrunden. Jag har uppdaterat själva navigeringen i bloggen denna v. Jag har placerat om sid-knappar och arbetat om texter. Jag har ju min fina medhjälpare Susanna på kontoret. Och vi vill lyfta våran inrednings-sida, där vi visar och förklarar hur ett inredningsuppdrag går till. För visst ritar jag oftast inredningar på ritning, då jag gör planlösning för ett helt våningsplan eller jag ritar på flytt eller förstoring av kök... Men! Tillsammans med min fantastiskt duktiga inredare Susanna så tar vi även fram snygga kompletta inredningsförslag till ditt hem. Sådana inredningsuppdrag startar ofta med en hemkonsultation (hos dig eller i vår studio), eller via datorn om du ej bor i Stockholm... Vi tar sedan fram ett komplett möbleringsförslag till ditt rum, eller hela ditt hem, utifrån dina drömmar och visioner. Och budget. Det tar tid att ta fram ett komplett inredningsförslag för oss, men vi har därmed besparat din tid och du slipper leta i butiker, på nätet, fundera hur det skall se ut och du har en plan för inhandlingar och möbelköp framöver.  Dessutom har vi trading-tjänst, som innebär att vi kan hjälpa dig med inköp och leverans, vi jobbar med alla stora leverantörer. Kontakta oss för mer info. Jag visar ett inredningsuppdrag vi gjort tidigare, med inredningsförslag ("moodboard") för varje rum i ett hem, inklusive en möbleringsplan.



2 kommentarer:

  1. Hej
    Vill gärna veta vad du använder för ritprogram och presentationsprogram. Jag jobbar också med inredning , men i Norge.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Jag jobbar i ArchiCAD, tror det är det vanligaste programmet för arkitektbyråer. :)
      mvh Karin

      Radera